|
|
10-А |
10-Б |
|
|
|
1 |
|
16.03 |
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. |
Опрацювати презентацію до теми уроку https://drive.google.com/open?id=1Egyfr9rWxLBcVV0ggMTcZb9W93Twsjxh Створити макет сайту у документі MS Word та надіслати на електронну пошту вчителя |
|
2 |
18.03 |
30.03 |
Створення та адміністрування сайту. |
Надіслати на електронну пошту вчителя tanichicatta@gmail.com адресу створеного блогу |
|
3 |
01.04 |
06.04 |
Створення та адміністрування сайту. |
Доповнити матеріалами власний блог та надіслати на електронну пошту вчителя tanichicatta@gmail.com адресу створеного блогу |
|
4 |
08.04 |
13.04 |
Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. |
Опрацювати матеріал за допомогою відео уроків перший урок : https://drive.google.com/open?id=13ROH0edulm-bHQE130WNr5ppi93vGpz1 , другий урок https://drive.google.com/open?id=1dZKNxH9r7oUVvQspotb_h1xWusBcG-nm Попрацювати над презентацією https://drive.google.com/open?id=1YHaCR-J46tETcy4sLLTAHhE5T0SYL6uh Створити одну веб сторіночку в текстовому редакторі блокнот та надіслати вчителю |
|
5 |
15.04 |
21.04 |
Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. Практична робота 9. |
Виконати практичну роботу https://drive.google.com/open?id=1r6fJsu0Jh7ov_QeYglPQc_dKLKdgQexo , та надіслати на електронну адресу вчителя файл tanichicatta@gmail.com |
|
6 |
22.04 |
27.04 |
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. |
Опрацювати матеріал https://drive.google.com/file/d/1Im1RQhGYrK5yJpKW7Q6Hn4hIcCBrJ1Ce/view Вдосконалюємо сторінки власного сайту |
|
7 |
29.04 |
04.05 |
Поняття пошукової оптимізації.
|
Ознайомитись з матеріалом за посиланням http://surl.li/chzr |
|
8 |
06.05 |
18.05 |
Просування веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини. Виконання навчального проекту. |
Вибрати довільну тему проекту з тем вивчених у 9-10 класі. Повторити теоретичний матеріал теми та підготуватись до тематичної атестації |
|
9 |
13.05 |
25.05 |
Захист навчального проекту. Тематичне оцінювання
|
Для отримання оцінки за тему здати навчальні проекти |
10 клас. Завдання для індивідуального опрацювання на період карантину
Підписатися на:
Коментарі (Atom)