|
|
4-А |
4-Б |
4-В |
Тема уроку |
Д/З |
|
1 |
12.03 |
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=aCxz-TAMbio Створити у середовищі Скретч власну програму за зазначеною темою |
|
2 |
19.03 |
17.03 |
18.03 |
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
Переглфнути презентацію https://drive.google.com/open?id=1k5K0P21Bxbuv0km7j5ezbGteGltrb2tr Закріпити вивчений матеріал за посиланням https://learningapps.org/9156726 |
|
3 |
02.04 |
31.03 |
01.04 |
Використання логічних висловлювань з «якщо – то…». |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Xkhe__zx9fA Закріпити вивчений матеріал за посиланням https://learningapps.org/8244755 |
|
4 |
09.04 |
07.04 |
08.04 |
Розв’язування задач у середовищі програмування для дітей |
Переглянути презентацію https://drive.google.com/open?id=1X6-kJppW9D23cDDAog6voXqy2VhX2CHD Ознайомитись з практичною роботою та виконати завдання https://drive.google.com/open?id=1ei3UOCAAwv4mSNfQuVEfPF5wibDUh6Oj Програмку Скретч можна не скачувати а знайти за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted |
|
5 |
09.04 |
07.04 |
08.04 |
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей Підсумкове тематичне оцінювання |
Виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/4635282 та виконати практично https://drive.google.com/open?id=1maGFVbHP1J3aB9-gDmUygX_znzBzpADD |
|
6 |
23.04 |
21.04 |
22.04 |
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
Ознайомитись з темою за посиланням https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!763&ithint=file%2cpptx&authkey=!AGAbw-4_jvswDJ4
|
|
7 |
30.04 |
28.04 |
29.04 |
Складові комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації. |
Намалювати в програмі paint комп’ютер майбутнього |
|
8 |
07.05 |
05.05 |
06.05 |
Зберігання інформації. Носії інформації. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1RUahBQujykYG_UD8ERA_ImX5m6dnU2zQ/view
|
|
9 |
14.05 |
12.05 |
13.05 |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
Переглянути презентацію |
4 клас. Завдання для індивідуального опрацювання на період карантину
Підписатися на:
Коментарі (Atom)